Stabburet vårt.

Stabburet vårt.

lørdag 8. november 2008

Ved Raustein

Eg sit ved Raustein

Navnet kjem tå jern seir nokon

men; det er så mykje kring her som e' raudt

Soloppgangen - gyller kvar fjelltopp

Solnedgangen - fargar heile himmelen om kveldane

og spår fint vær !

Om hausten er her dekka av rypebær !

Eg sit og ser utover bygde kanns,

bygde som historia har skapt

Heilt frå årvåkne fangstfolk

tok landet i bruk

Til våre dagars effektive menneskje

med breiband !!

Eg plukka nokre blomar då e gjekk vestandte her

Kvitlyng, Krekling,

Eg bøgde meg ned og tok opp ein molteblomst og -

Kjende eit styng i hjarte med det same -

var det djupe minne frå forfedrene

som som frtalde meg at

Dette skulle vore mat ?



Minuttet etter ringer mobiltelefonen

Eg må heimat....

Ingen kommentarer: